zaterdag 31 augustus 2013

Met peren


Dáág zomer van 2013. Dáág zomer van mijn eigen leven.


De aanstaande overgang houd me bezig.

Ik lig in bed, Strato is naar een feestje. We zouden samen naar het feestje. Ik had er zin in, ik heb een cadeau gehaakt en mijn nagels gelakt. Vanmiddag is oom Albert op visite geweest en Esther even langs gewipt met een nieuwe broek, voor het feestje. Verder niks gedaan vandaag want ik wilde energie overhouden voor dit feestje. Ik was er klaar voor, maar mijn lijf niet. Een paar uur voordat we zouden vertrekken, kreeg ik weer last van algehele slapte. Ik ben niet eens moe, maar oneindig slap. Is dit nawerking van de narcose? Het lijkt een beetje op wat je voelt in je lijf nadat je ontzettend geschrokken bent en de angst is weggeëbd, dat soort slapte. Strato verklaart dat ik me toch ook echt rot geschrokken ben. We moeten lachen. Mijn kanker is alweer 'oud nieuws', maar het is wel 'kanker met peren'!

Muziek en clip: 'Hurt' van Johnny Cash