vrijdag 7 februari 2014

Bandje


6 februari

Vandaag komen mijn moeder, schoonmoeder en schoonmaakster op visite / werken.
Mijn moeder heeft mijn nicht van 0 bij zich. Mijn nicht van 0 vindt mijn schoonmoeder ook best aardig, maar Oma en Olga de schoonmaakster zijn favoriet. Met mij en mijn nicht lukt de relatie nog niet echt, maar er is vooruitgang, ze begint niet meteen te huilen als ze me ziet.

7 februari

De hele santemekraam aan armbandjesrommel is geariveerd, teruggestuurd door onderaannemer. Ik ga op de boel op mijn atelier wel eens bekijken. Ook krijg ik van de opdrachtgever de doos met 200 bandjes die al gemaakt waren. Ik had bedacht deze dezelfde avond allemaal gecontroleerd te hebben zodat ik de goede bandjes de volgende dag bij mijn opdrachtgever kan bezorgen. We hebben haast met de bandjes. De marketing is al in volle gang, het product niet beschikbaar. Esther komt langs en heeft HEMA tompoezen bij zich. Dat is mooi, ik heb nog niet ontbeten.

Die avond ben ik slechts 40 bandjes opgeschoten. Nog maar 1460 bandjes te gaan.